VViP

Thursday, October 1, 2009

DIUMUMKAN....

SETELAH DITOLAK CAMPUR BAHAGI DARAP OLEH PARA JURI2 SEPARUH PRO N PRO,

DENGAN INI DIUMUMKAN PEMENANG - PEMENANG PERADUAN MAKAN & MENANG....

TEMPAT PERTAMA DISANDANG OLEH....

.

.

.

.

.

faish5807.blogspot.com

TEMPAT KEDUA DISANDANG OLEH...

.

.

.

.

.

dyahahaslittlecottage.blogspot.com

DAN TEMPAT KETIGA DISANDANG OLEH.....

.

.

.

.

miemieslamzer.blogspot.com

Kepada semua pemenang sila tinggalkan alamat umah anda untuk saya pos hadiah dan sila sertakan sekali pilihan jeruk yang anda ingin nak makan di entry ini ya....

Kepada semua yang tidak berjaya saya ingin ucapkan setinggi2 penghargaan kerana sudi menyertai contest yang ntah hapa2 ni.... semoga perkenalan kita sempena contest ini akan terus membuahkan sebuah ikatan persahatan.... terima kasih semua....muahhhh.....

p/s: sesapa nak order jeruk penang buleh la buat gak ek.... heheheheheh....

10 comments:

miemiey said...

alhamdulilah.........tak sangka dapat menang.....terima kasih kepada para juri2 yg mengadili dgn saksama...walaupun ditempat ke3 amat saya hargai dan happy....alamat uamh saya...


NOR HAMIMI ZAKARIA,
NO,69 FASA 2B,
TAMAN MURNI PERDANA,
23100,PAKA, DUNGUN,
TERENGGANU DARUL IMAN.

JERUK APA YG ADA ERKKK????
SAYA TAK TAU LAAA.......

Rozy said...

oderlahh jeruk salak...sedapp...

lin, hang nak beli kat mana nih? kat bazaar chowrasta kaa?

nak order jeruk pelam pat keloo ble? hehhehe

AdwanEncem said...

miemie >>>>yup... order la jeruk buah salap ka, pala, pelam @ mangga, betik, kedondong, anggur n macam2 lagi la....

rozy>>> hang jgn dok ngada2... ang mai beli sendiri la nek ja jambatan or feri mai.... heheheheh...

AdwanEncem said...
This comment has been removed by the author.
MuMMy 2 Haqq said...

tahniah la pada pemenang..

shi3la said...

hoyee hoyeeeee Danial menangggg...sukernyerrrrrr...!!hermmmm makaseh tuan umahhh...makaseh para juri..

nanti sy kasik add erk...sy akn wat n3 khas utk nie so silalah bertandang ker blog sy yerk...

niway hepy belated besday to Edwan encem yerk..moga jadik anak yang soleh...

Dan selamat hari raya Aidilfitri..

mamanoa said...

huhu..mmg dasat pemenang dia..
adwan sorry la..aunty dgn imran xsempat masuk contest adwan..sbb imran cukup susa nk mkn..makan puting bleh la..
siap bersialt aunty kalu bg imran mkn.hoho...

tahniah kepada pemenang

~dYaHaHa~ said...

yeay!!! menang..thanx YDP Tuan Rumah...daku tgh pregnon nih...buley kah makan jeruk? haha..yg penting, mmg dah lma ngidam jeruk penang mai nih..original punyer..hehe...nak jeruk salak+jeruk pelam kuning yg takde kulit tuh buley? campur dlm 1 beg plastik pon xpa..haha...

here's my add :

SITI RADZIAH BINTI ABDUL RAZAK
JKR SELANGOR, TINGKAT 1,
BAHAGIAN JALAN,
BANGUNAN SSAAS,
40582 SHAH ALAM, SELANGOR
03-55447705

and again, thanx bnyk2 ek..! yeay..dapat jeruk!!! hehe...

miemiey said...

salam kembali...
miemiey nak jeruk salak dan mempelam yee....campur tak pe...kl x leh pilih je yg mana satu antara 2 tu yee..

Ayu Hussien said...

salam pekenalan...jom singgah blog sy. http://ayuhussien.blogspot.com/
klik2 Nuff