VViP

Wednesday, January 9, 2013

WW: Adik Manis Diving.....

Setelah sekian lama di kawal, dielakkan, diperhatikan.. bak kata org utara - Pedo... dive juga anak dara manis ai dari katil............. huhuhuhuuu..... menjunam.... gedebukkkkkkkkkk.........

Al Kisahnya tinggal kat mak tok yg tgh tingtong sakit pale kt atas katil jap sbb ai g jenguk anak teruna encem mengaji.... naik2 je elok smp muka pintu umah, gedebuk... huwaaaaaaaaaa.............. salah ai jugak sbb tinggal pd mak yg tgh ting tong.... maafkan mama ye adik manisssss...... bak kata org tua, selagi tak jatuh x serik... sbb sebelum ni pun adik asik2 nak buat aksi diving tu... dh jatuh pun mama tgk adik tak serik gak.... heheheh... satu lagi bak kata mak, selagi tak jatuh x merasa sambut dek malaikat.... heheheh.... tu dh dh jatuh rasa lah disambut dek malaikat...... Wallahua'lam.....

p/s: nangis sakit kejap, nangis marah ke maktok yg lama.. membebel2..... alhamdulillah xde lak dia muntah n dia aktif main cam selalu n mulut bertambah bebel........

4 comments:

Nong Andy said...

thanks datang singgah blog sy :)

* bebudak kalau tak jatuh tak sah kan?

Lind@.com said...

betul.... dh jatuh pun bukan reti nak serik.... huhuu...

Nad @ MamaZN said...

Tu la dia...
Selagi dilarang selagi tu die usaha nak buat jugak

Ibu Ilyanie(s) said...

as salam... bertemu di dunia blogging lak kita yek.. :D. jemput jengah and folo too yek!
http://puterihannan.blogspot.com/