VViP

Tuesday, June 9, 2009

CONTEST AKSI MENARIK KETIKA ANAK TIDO...

Tadaaaaaa... contest lagikkk... skrg Mama dah gila masuk contest... heheheh... kali ni lak Mama interframe kan Adwan lam contest anjuran Mama_Uzma lak...

Contest kali ni memerlukan aksi2 tido Adwan... hmmmm gambo mana yang Mama taruk ek... saksikan laaaa....

yeeeehaaaaa.....

slogan: "hmmmm harga barang naik lagi.. nasib baik aku pakai CD...hmmm"


Nama Adwan : Muhammad Salihin Adwan bin Saifuddin

Umur : 8 bulan 2 minggu

Kategori : 2 bulan - 1 tahun

Kenapa Mama pilih gambar ni : Sebab gambar ni adalah aksi yang paling comel n manja yang Adwan pernah posing...masa ni lak Adwan dh lalok2 nak tido dah..comel sgt.. Mama sukaaaa....

3 comments:

Yatie said...

tu gmbr termenung tggu mu cuci ponggong dia la, adwan berak tu.. mu ni lin jgn biar2 lama taik tu kang merah ponggong dia.. ekkekeek

Adwindaa said...

uik?? cargas tol mu ni... huh taik dia dh busyuk bangat wooo cucu tak sabun... ya ampunn baunyaaa....

CatlinaFly said...

jauhnye termenung hehe :)