VViP

Wednesday, August 12, 2009

Cuba Teka....

Hahahahaha..... Mari2 sume, auntie2, auncle2 n kawan2 sume... mari2...... cuba teka ape yang ada lam mulut saya.... Hehehehehe.... teka jangan tak teka.... Ni hanya sekadar suka2 meneka je ek.. Tiada hadiah utk yg meneka dgn tepat... Mungkin nanti2 kot Mama saya akan wat contest ke giveaway ke tgk la pada kerajinan Mama....
Tapi, sekarang ni cuba teka lu ape lam mulut saya ni.....




12 comments:

Yatie said...

untie thu teka: dlm mulut adwan ada kaya ball.. sbb untie suke mkn kayaball tau.. heheheheheh

AdwanEncem said...

huhuhuu...

auntie thu>>>salah... bukan kaya ball... coba lagi ye...

Drama Mama said...

meh aunty teka...bubur nasi eh?? nampak cam putih ja kaler dia tu hehe

Mama-Miya a.k.a MiuMiu a.k.a "Jedi Hopeful" said...

adwan makan limau ke? miya kalau makan limau gerenti dia buat cam tu..nak buat gaya2 mulut penuh tu. then show off kat org dgn muka bangga..hehehe........

AdwanEncem said...

drama mama>> bukan...salah..sila cuba lagi ye auntie...

auntie miu>> limau pung bukan...salah jugakkk... bukan buah limau... hehehe

AzmahEzani @ Yong said...

Haa....meh untie yong teka lak...
Dalam mulu adwan tu biskut... tak pun kek... sementara nak tunngu dia hancur dlm mulut adwan... nie mesti sumbat semua bagi penuh mulut.. adwan...adwan... mkn pelan nak oiii!!!....mana mama mu nie adwan!!! lin...lin...

AdwanEncem said...

huhuuuu...auntie yong pung salahhhhh ahahaha sila cuba lagi di masa hadapan yeeee.....

Liz said...

tisu ke? kertas ke?

AdwanEncem said...

huhuhuuu.... auntie liz pung salahhhhh..... hihii...

mamanoa said...

tau..tau..nak teka gaks..adwan encem tgh mkn wedges..kentang kan..kan....

AdwanEncem said...

mamanoa>>>salah gakkk bukan kentang...hihihi...

missy said...

ha...achik tau..ni klu xbuah msti alat make up mama kan...hahaha