VViP

Tuesday, August 4, 2009

SELAMAT...HARI...RAYA....

Haiiii... ritu balik kg saye kuar sopping2 ngan mama n abah... hari ujan... tgk... saya dh pandai pegang payung tau...hehehe... saya ngan abah kongsi payung, mama tak pakai payung... hehehe....


Tgk ape yg mama belikan untuk saya... heheh songkok raya... ala2 songkok
p. ramlee tau...songkok tinggi.... mama beli ni sbb ade saiz saya.. mama takut nanti dekat2 nak raya tak de saiz lak, sbb tu mama beli awal.... hehehe...

Tgk saya posing ala2 nak tolak tiang umah atok kasi roboh... hehehe ade gaya model tak??? encem tak saya ngan songkok raya saya? encem kan kan kan....

p/s: sebenarnya mama yang excited lebih nak raya tahun ni... almaklumla..tahun lepas raya lam pantang....hehehehe....

4 comments:

Rozy said...

Adawan,

Ummi kami pun dah beli baju raya kat kami.. ikut tema kaler tawun lepas sebb Abah ngan Ummi xraya, kami baru umoq sehari taim tu.. tapi kopiah xbeli lagi sebab Ummi xjumpa.. Mama hangpa beli kat mana tu? Kat kuale ka?

Adwindaa said...

hehehehe... adiff... mama kami beli kat kuale la... pastu mama da beli kepiah skali tau... baju mama kami suh atok g tempah ikut kaler sedondon ngan abah n atok...songkok tuh mama beli yg murah je..kat pasaraya HARI-HARI... hehehehehe...

Mama Shinta Musraika said...

Salam..

adwan.. baju kurung shinta pon warna purple.. sedondon lah :)

AzmahEzani @ Yong said...

lin..oiii.... comey anakmu tu..pakai songkok...semoga jadi anak yg soleh ye...adwan...