VViP

Monday, January 18, 2010

MAMA RINDU....

Hmmmm kalau persoalan ini di tanya pada Mama, pasti jawapan Mama ya....

Soalannya???

Rindukah anda pada anak tatkala berjauhan, tak kira la pergi kursus ke, seminar ke.....

YAAA... RINDU SGT2.... JGN KATA PERGI KURSUS SEMINAR... PERGI KERJA PUN RINDU... HUHUHUUU MAMA RINDU LA SKRG KAT BUAH HATI ENCEM MAMA....

Tapi terubat jugak la skit rindu Mama dtg kursus ni sbb ada WIFI....leh la gak Mama video chat ngan dia hehehehe.. walau pun gambar kabur tak brape clear.....

Rindu..rindu..rindu...

Apelah yg anak manja Mama tu buat ek... sblm ni Mama tak penah lagi tinggal kan dia bermalam2 paling lama pun 1 malam ja... huk huk...

Tak sabr lak nak tunggu hari Khamis.... adoiiaiiiiii....

4 comments:

sujaihah said...

alahai..ni la paling lomah skali...

RINDUUUUU

Confession of a Coffeeholic Mama-Miya said...

i pun rindu kat budak encem ni..apa citer & lagat baru dia..dah lama tak dgr citer.

Ain said...

kesiannya.....

balik nanti lepaskan rindu puas2 ya mama adwan...

Ena said...

Alahai... kesiannyerrr.. hu3x