VViP

Friday, April 9, 2010

Irama dan Lagu... Puting dan Adwan.. tak dpt dipisahkan...


Andai dipisah lagu dan irama... gelap tiada berjiwa...hampaaaa... versi p.ramlee

ni versi Adwan lak..

Andai dipisah Adwan dan putingnyaa.. abis la Mamaaaaa... kena cepuk.. lol..

Sekian...

p/s: gambar diambil time on da way balik kuale kangsar naik bas lompat2... hehehe bas ni tak lompat tp punya laju cam ne kejar jembalang... patut smp lam 60 min dr taiping ke kuale, jd 30 min je... laju ke idak??? time tu lak puan konductor tiket lak peknen bw perut besar... huhuhuu Mama lak yg seriau...

11 comments:

mama uzma said...

hehehee
x berjaya bebaskan lg ker...??
uzma alhamdulillah..dah bebas trus...hihihiii....

MamaAdwanEncem said...

mama uzma>> masih belum berjaya... yg digunting dia lempar trus...yg letak asam jawa ke ape ke.. dia suh basuhhhh.....uwawawawwaaa...

PUTERI HANNAN(FATIN) said...

hahahaha... linda, senasib le kita... tak penah gunting lagi pacifier dia tu tp kalu buh apa pun kat puting mesti wawa suruh basuh. dan kalu nk tido itu le sumber inspirasinya... tak tau nk wat camne...

::Mamalyna:: said...

lentiknyer bulu mata adwan...

penah naik bas dari kl ke kuala lipis, polis kejar n saman driver...giler punya laju driver bas tue bawak...

MamaAdwanEncem said...

pu3...hahaha tau takpe...

mamlyna... kene saman?? hahaha.. dh laju sgt ler tu...
lentik cam mata pompuan..

miemiey said...

laa takut kan naik bas lajunya......
mmg susah nak lepaskan puting tu...kena ada kesabaran yg besar tau....hehehe

atie @ ejay said...

tengah carik jln gak nih,nak pisahkan my dotter ngn puting

Confession of a Coffeeholic Mama-Miya said...

hihihihi....... :D

aqis090209 said...

sama la dgn balqis.. selagi x dpt tinting..xmau tido.. golek sana sini dok tenyeh hidung jer.. xlarat nk tgu sampai 2-3 pagi sbb nk keje kan,..akhirnya mama mengalah..sumbat jgk lah..

sedap sgt kot inting tu..xsampai 5 minit masuk mulut dah titon.. adoooiiii.. camner yerk?

Rozy said...

strictly no puting for Hadiffbolat...legaa..
kalau x mesti pening camna nak pisahkan..

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛