VViP

Tuesday, April 20, 2010

Ponnnn..Ponnnnn.....Patuhilah keselamatan jalan raya...

Hari ni AdwanEncem nak jadi model KEMPEN KESELAMATAN JALANRAYA.. Sila mama2, ibu, sekalian komen ye utk penambahbaikan kempen ni ye...
Sebelum memulakan perjalanan menaiki motor, kita perlu memakai topi keledar @ helmet ye... Begini ye...

Ini adalah pandangan dari sisi setelah memakai topi keledar atau helmet.. abaikan muatan berlebihan dibelakang ye


Dan ini pula pandangan hadapan pemakaian helmet....
p/s: sila komen ye... nak g amik awek ni wak jln2... sesape nak tompang???



10 comments:

Rozy said...

adwanencem,

tali kelendar tu xpakai elok2..
satgi pecut2 kat batu feringhi nanti mau ada yg terkeluaq..

MamaAdwanEncem said...

cik rozy... owhh lupe lak... heheheh

emma said...

Naik Moto nie dah ade lesen ke? hehehe

'NuReeN' said...

udah lerr x klip kan helmet betol2 x berbaju plak.. cam na org nk nmpk klau x pakai baju bila mlm @ hujan.. perlu ikuti kursus lg ni.. hehhehe

mamaaerish : said...

cekci yg x thn tuh.... hik3

MamaAdwanEncem said...

acik emma, nureen n mamaearish... dh ada lesen terbang je.. time ni mama suap mamam... tgk tu comot... heheh... kan skrg ni panas.. so tak pakai baju sejuk la skit.. heheh

PUTERI HANNAN(FATIN) said...

ha... ni ada lesen ke tak ni? kang tak pasal2 trafik tahan dia tanya, "MANA BAJU ANDA??" hehehehe.... :D

Aleyn said...

Peraturan tak lengkap ni...baju tak der...hehe

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片

mamaaerish@eb said...

nani_pojan@yahoo.com