VViP

Friday, February 12, 2010

Aku Raja Bukit Ini...

Sepetang di opis Mama...


Sebenarnya ni time hari rabu ritu Mak Tok AdwanEncem nak g aerobik, so antar la kat Mama lps amik dia kat skool... sementara tunggu Abah dtg tu kami jenjalan kat taman sebelah umap P. Ramlee yg kat sebelah opis Mama... Umah kami depan opis je, tp sbb brg byk nak angkut ke tingkat 4 yg tak de tangga... ne gak la tunggu Abah dia... tgk la gelagat dia....



Haiiii.....

Jom...

Merenung masa depan yg cerah dan bahagia..

   Aksi yg mencuit hati...

1..2..Jump... hiaarrgghhhh......

Berehat sekejap yeee...


Akulah raja bukit tecik sebelah opis mama ini....

 Cheeeseeee.....

2 comments:

hati - ema said...

... dekat jer dgn rumah p.ramlee..unty haram x tau rumah p.ramlee kat mane..hehehe

cintaKusayangMu said...

dh lama x tgk adwan..besar dh ye...lesen pn dh pro nmpk gayanye....bila la kita nk plok2 kn??aunty thu nk g jmpa adwan kn mgu ni???