VViP

Thursday, February 11, 2010

Limau Oh Limau..

Chinese New Year... hehehe... musti tak surut ngan limpahan limau2 yg diberikan org... Yaaa... opis Mama pun gitu ler...hari2 sejak dr seminggu lepas lagik limau dh melambak kat opis... hari2 2-3 kotak diberi org... So, ne la bw balik... Abah lak keje keliling kaum cina... so, paham2 jela...
Hari ni dpt lagi 3 biji...Senin lepas Abah bw balik 4 biji, Mama 2 biji.. Tgk ape budak kt bawah ni dh buat sama itu buah limau...
.
.
.
.
Limau tu dia cucuk jari smp terpercik air, dia koyak kulit...
time ni Mama tak sedar dia tgh buat kerja alih2 ada bau je...
.
.

Tgk... pandai kan dia kopek kulit...
.
.
.

Air limau tu dihisapnye...hampas dibuang..
.
.
.

Tgh mengopek dengan bersungguh2...
.
.
.

hahaha... kantoi...
.
.
.


p/s: time dia wat kerja tu, dia tak sedar Mama snap gambar dia....

6 comments:

Rozy said...

dapppnyaaaa si encem nih makan limau...

mamanoa said...

heheh..adwan nyer gerek sama-sebijik la dgn imran nyer gerek..imran panggil "broom-broom"

Ena said...

Salam..

cedapppnyerrr dak encem adwan ni mamam buah limau..

cam anak sy juge.. cukup suke ngan budah limau.. heh3x...

Jiey^Mien said...

Ian pun suka limau.. Tp member still batuk2..
So takleh bg lagi la..
:P

Miss Q said...

hahahha.. makan pun kena pakai spendar jee

hati - ema said...

Ian same mcm meen..ade batuk2 manje.. adess