VViP

Thursday, March 12, 2009

Jiwaku Kacau...

Jiwa kacau....

nape????

hmmmmmm....

pertama....
anakku salihin adwan selsema tak habis2... hingus pekat... srooot srooot je bunyi...
time tido, time nenen, time main.....

kedua....

anakku salihin adwan dh start batuk pagi ni....
perkara yg amat aku risaukan tiba gak...
batuk n selsema....
harap2 dia tak demam la pulak....
kesian anakku salihin adwan tuh....

ketiga....
umah sewa baru.....
tadi aku dh byq deposit n amik kunci umah...
so sabtu nie leh la aku g cuci2 ape yg patut...
kemas2 ape yg patut...
igt ok la nak wat skit2 sabtu n ahad ni....
tp hmmmmmm....

keempat....
kerja hari ahad....
aku terlibat ngan program jabatan ahad nie...
mmg la best sbb masyuk OT....
tp hmmmmm....
tersangkut la plan aku nak kemas2 umah baru tuh....

kelima....
adik iparku nak dtg umah....
sabtu nak kemas n cuci umah bru skit2....camne?
hari ahad aku kene kerja.....camne?
anakku salihin adwan lak batuk n selsema.... camne?

itu di antara perkara yg membuat jiwaku kacau 2,3 hari ni....

adesssssss.......

biar luaran ku cam tak de apa2... jiwaku tetap kacau, hanya ku yang tahu...



No comments: