VViP

Wednesday, March 4, 2009

PINDAH UMAH....

hmmmm berakhir juga pencarianku selama sebulan ni.. dh dekat2 sebulan ku mencari umah sewa, ke hulu ke hilir... tanya org ni tanya org tuh... akhirnya berhasil gak usaha ku... dpt dkt dpn opis ku saja.... Alhamdullillah.... senang aku nak berulang alik ke tempat kerja. lps dh settle sume urusan pindah memindah, angkut mengangkut ni aku nak cari lak taska or pengasuh yg dekat ngn umah ni.. so senang la lau ada apa2 hal n senang untuk aku jenguk2 nanti...leh la hubby ku wat OT untuk tambah income famili... hehehe... lega... tak sabar lak rasa nak masuk umah baru... semoga rumah baru ni serasi la... insya'allah...

tujuan utama ku nak berpindah ni pun sbb anakku si Adwan bulat tu gak... umah skrg jauh ngn opis n hubby terpaksa berulang alik hantar kami...dia pun tak leh nak wat OT sbb mmg kami kejar masa.. nak pulak skrg ni musim ujan, pagi ujan, ptg ujan... cian kat Adwan... hari Khamis minggu lepas dh berhujan lencun dia... lebat sgt... soknya demam anakku itu... cian.....so dh nak pindah ni..syukur sgt....
Alhamdulillah...........

7 comments:

mama zhea said...

bestnya adwan dah ble pindah umah baru..dkt pulak ngn opis mummy dia..zhea nya umah bbysitter jauh jgk..tk sabaq nk pindah umah baru lg 2 3 bulan..

::Umi Sufira:: said...

Alhamdulillah, semuga gembira dengan umah baru yek!

Adwindaa said...

mamazhea>>> tu la.... lega skit.. ujan panas tak risau dah...

umi sufira>>> tq very much... insya'allah...

jinggo said...

hahaha.....
lagi dekat ngan opis....
lagi la selalu kena getah.......
nasib baik taun ni program tak banyak...............

hahaha.....
yang penting lagi dekat lagi banyakla getah yang nak kena.....

srikandi said...

nanti nak pindah umah gtau ek...nak balik kampung(tak larat la nak angkat brg..heheh)....bila nak wat kenduri masuk umah baru pun gtau jgk nak p mkn (wat mkn sedap2 tau)....

Hati Ema @ Red said...

Adwan bape bulan ni?? aha... aku pun menanam impian utk berpindah sebab mcm jauh sgt aku nak hantar Meen gi rumah moyang dia (moyang dia jaga)... dekat sejam dalam kerete... huhuhuhuhu...

Adwindaa said...

jinggo>>> tu la pasal.. lps ni takleh nak monteng dh... tak mai keja je, heheh boss dtg ketuk pintu...

srikandi>>> amboi... canteekkkkkkkk sgt ye... nak pindah tak mo g tau, dh nak punggah brg trus panggil, wat kenduri biskut meri cicah kopi o....


ema>>> moyang jaga??? wah hebat lagi moyang meen ek... best ade moyang kan...