VViP

Thursday, April 2, 2009

Adwan Di Pejabat...


harini ku ikut mama g opis.... byk keja nie... chattinggg...blogingg..hehe jap ada meeting...



hmmm ku lam bilik meeting ni..tuggu staff len tak mai lagiii... main la sat...

huuuarrghhh lambat lak abis meeting nie... tido lg besttt.... zzzzzzzzZZZZ........


p/s: legging baru yg mama aku beli kat aumtie amyatie aka thu...baru try sepasang, sepasang lagi nanti ku try laks... best... comel je kan ku pakai... heheheh


9 comments:

jinggo said...

hahahaha............
ni meting pasai apa ni......
mana leh tidoq masa meting..........

sRiKaNd! said...

budak tomey yang nyibok suh acik yan angkat...

Ina Hashim said...

wahhh jadik boss yek..hehe...comey

sudikanlah menyinggah ke estore akak ye
http://mushymushyestore.blogspot.com

Rozy said...

amboihh adwan... siap masuk metin nih..
nak jadik boss tak?

Adwindaa said...

hheheh

jinggo>>> meeting lambat abiss....

cik yan>>> ala bkn selalu buli cik yan.

ina hashim>>> hehehe bos kecik...bos besar mama tak da.. apa lagiii...

rozy>>> belajar dr kecik, sok dh besar jd bos senang... hehehe

Jiey^Mien said...

Hahhaha.. Cayalah Adwan.. Mesti Adwan ni manager.. Takpun director.. Siap tido masa meeting.. Takyah takut2..

Yatie said...

cantik betul la legging tu, kat mana beli? sgt sesuai dgn adwan, legging ni mmg trend sekarang tau, pakai dgn cloth diaper pun cun, ermmm i pun nk tambah koleksi legging jugak beli kat sini kan http://amyatie.blogspot.com.. mmg murah la amyatie ni jual :)

Shinta Musraika said...

inih yg buat ku mendengki ni.. pusing kanan pusing kiri.. azri.. humaira.. adwan.. sume dok pakai legging. amyatie! ku pon nak juga nih! tapi engkau cuti la pulak..

Hayatie said...

macam pernah ku lihat legging itu tapi dimana yaaa....ekeke. Wahh. boria la azri dgn adwan nih!buleh buat team boria penang ni..ekekek!