VViP

Monday, April 13, 2009

Taraaaa....Selesa, sungguh selesa...

Okeh... Puan2... harini Adwan nak review ttg CD yg mama baru beli....
sungguh selesa..penyerapan yg bagus,kaler cung,kemas sesuai ngan muntot comeyku.. lihat sahaja aksi ku dibawah ini..selesa untuk melakukan semua aktiviti lasak ku...




Ini aksi kuak lentang ku yg begitu selesa n seronok sekali...








Nak lipat, gulung karpet mama selesa...













Nak bentang balik karpet mama pun selesa...






Nak bergerak ke dapur untuk tolong mama masak pun selesa, lancar jeee....



Kesimpulannya... memang selesa n semua pekerjaan yg nak ku jalankan lancar sekali.. no leaking, no bulky..sooo smooth n comfortable... heheheh

8 comments:

Yatie said...

wah lawanya legging adwan, colorfull cam pelangi laaa, kat mana beli ???

Adwindaa said...

legging mama beli kat member dia... name sape tah member dia tu auntie yatie.. nanti adwan ty kat mama ek...

kayteeze said...

Zaman anak2 kak tie masa kecik dulu tak de benda ni...sekarang ni macam2 ada, ek...bagus laa... Senang ke nak cuci ?

herni said...

wah...jenama apakah di montot adwan yg chomell itu? :)

Adwindaa said...

katk tie>>> senang nak cuci..cuci cam lampin besa je..yg best tak yah guna sabun mahal....jgn campur ngan baju len je...hehehe

herni>>> coolababy....ekekek comey ek..tq..tq...

nadnye said...

comel.. la legging n diaper tu..

Shinta Musraika said...

adwan.. wah..wah.. nampaknya tak kurang nakal juga adwan nih! bagus.. nakal2 lagi ya.. :)

jinggo said...

adwan jom main bola.....
nain guli ka.....