VViP

Tuesday, April 28, 2009

Lebai Seksi...(18SX)

ish mama ni asik nak amik gambo caye je... dh la seksi ni.. pakai lebai lak baju tak lak mama bagi pakai...
ish tgk tu, tak abis2 nak snap.. silau la flash tu mama...kilat2 pipi gebu encem bulat cam pau caye ni...

ish... udah le tuh mama ku sayang ucuk acam oiii...



10 comments:

Ema@Red said...

mak ai...seksi nyer... eee... Meen x bole tgk....

Adwindaa said...

ala auntie ema... pakai suar baju je tak pakai... kira macho pe...hihihihi

Ema@Red said...

ooooo pakai suar....bole-bole... untie x nampak suar nyer..hahaha

Shinta Musraika said...

lebai seksi.. bernama adwan.
shinta suke dgn panda tu. comel tul golek2. monyet dah gi mana? mama adwan dah suh dia balik kampong ker?

Na Shari said...

Mak oii....bukan main lagi si lebai ni ye...

Huh, geramnya!Rasa macam nak cubit2 pipi dia....

Adwindaa said...

auntie ema>>>> hehehe

auntie mimie>>> munyet tu antar balik kampung bini nak beranak..

na>> ala jgn la nanti lebam pipi adwan n tak gebu dh la...

nonnie78 said...

ala.. sopannya la budak sorang ni ye.. hahahaha....
shame..shame...

mamanya adwan, sila amik tag di blog saya ye..

Adwindaa said...

ade ne tag pulok...

jinggo said...

baguih tak pakai baju....
lepas ni boleh buat keja ngan abang jinggo....
abang..?? kira boleh la tu.....
hihihiii......

Adwindaa said...

uik??? abang???? tak leh.. mama pun panggil abang.. pakcik laa...