VViP

Thursday, April 16, 2009

Monolog...


Kerinduan di jiwa tidak dpt digambarkan melalui kata2... wajah2 ini lah buat kerinduan itu bertambah kuat.......




5 comments:

ILA said...

tulah..pe kate jadi suri rumah cam aku...tak terindu dah....hahahaha

Adwindaa said...

Ila>>> niat dihati mmg camtu, apakan daya hajat tak sampai....huhuuuu

Shinta Musraika said...

Lin..

ku lempang monyet mu itu boleh ke? asyik membuntut jer :)

sekor yg ku ambik bawa pulang hari tuh ntah dah lari ke mana.. dia tak nak jadi tukang basuh baju agaknya!

Adwindaa said...

mimie>>> hehehe jgn laa cian dia.. time ku takde dia la yg jaga umah ku ini...

monyet mu merajuk kot mu tak bg makan pisang emas dibawa belayar....

Shinta Musraika said...

oi monyet.. sib baik takde approval dr tuan mu, kalau tak mesti dah hilang comel mu itu kena pelempang ku hehehe... nah pisang! jgn ikut buntut ku lagi tau!

Lin.. kat umah ku takde pisang emas di bawa belajar. ada pisang Sabah jer! patutlah dia lari..