VViP

Thursday, July 9, 2009

Alhamdulillahhh...

Gambar ini diambil ketika kami di Wad C1 HPP... tgk tu jarum drib dikaki kirinya... kurus kan kan kan...

Syukur Alhamdulillahhh....


Jumaat 4 Julai 2009 baru2 ni Adwan admitted spital... huhuuu kene cirit birit n muntah2... huhuu cian tau kat dia... kami tido spital 3 hari 2 malam... yg paling sedih skali ialah time nak cucuk amik darah n letak jarum drip.... habis kaki n tangan di cucuk baru dpt amik darah n masuk jarum tuh... puas la juga Adwan nangis, tertido, nangis balik, tertido balik...baru leh dpt darah sbb urat di tgn dia tu susah nak amik darah... kes ni sama gak time dia ne amik darah time ne jaundis lu waktu berumur 5 hari....time lagi la, dia masih kecikkkkkkkkk.... ku dgr dia nangis ku pun turut menangis..bersusun je bekas cucuk kat tgn dia... bila time masuk je bilik rawatan dia seolah2 tau nak kena cucuk... sejak tu, asal misi or doc dtg wat checkup je, musti meraung...meronta takut di cucuk... nak amik suhu badan pung jadi gaduh wooo...
sejak jumaat ritu, smlm baru ku dpt lihat selera makannya kembali... kalau tak, tak mahu langsung makan n minum susu.... 2 pain air gak la di salur masuk ke badan dia... kurus mencengkung dah anakku itu... sedih ku lihat... harap selera dia kembali pulih n ku nak bg dia berisi semula, aktif n ceria.....


9 comments:

Ema@Red said...

CIAN ADWAN..HUHUHUHUH..PAS NI MAKAN BYK-BYK EK.....

Ina Hashim said...

alala siannya dia...get well soon ye

Jiey^Mien said...

siyannya adwan..
pasni takmo sakit2 lagi yea sayang..
=(

didahaida said...

moga adwan sihat lepas nih.tp ape punca cirit birit n muntah2 t.

Mama-Miya a.k.a MiuMiu a.k.a "Jedi Hopeful" said...

haiyooo..hero kena masuk air kaa...auntie ingat ada budak nak jd tarzan..

Rozy said...

Adwan,

sihat sihat selalu naa...nanti Hadiff nak men ligan-ligan ngan Adwan..

izzahazfar said...

ala kak..
mmg tak sampai hatikan bila anak sakit..

apasal leh cirit birit?silap makan ke?

Mama Shinta Musraika said...

Salam

Rotavirus? ku faham sgt perasaan mu itu sebab shinta pon pernah demam kuat

Mama Shinta Musraika said...

Salam

Rotavirus? ku faham sgt perasaan mu itu sebab shinta pon pernah demam kuat