VViP

Wednesday, July 15, 2009

The Latest Me.....

Haiii sumeeee... hehehe ini la gambar terbaru saye selepas sembuh dari demam kus kus haritu.........
Ritu kan time saye demam and admitted lam spital kan, saye tak lalu makan n minum tau... asik yak cirittt je sampai la saya kurus cengkung tinggal tulang....so skrg ni sy tingin lak nak makan tali beg ni, sedap ke tak ek???

Heheheheh mane leh makan tali beg ni... tercabut lak gigi saya yang dua batang ni nanti... hehehehe....

6 comments:

Hadiff said...

adwan,

baguihlaa hangpa dah sihat..
peyut hangpa pun dah boyoi balik cam perut kami..mesti mama hangpa masak sedap sedapkann..
nanti kita men ligan-ligan naa

Adwindaa said...

hehehehe hadiff.... tu la mama kami sumbat mcm2 tak hengat bg peyot kami boyoi camni...sampai mengah2 la kami ni...huhuuuuu

Ema@Red said...

wah..peyut awak seksi la.... hehehe

Jiey^Mien said...

Adwan,

Saya pun kena wat sesi menggemukkan diri nih.. =(

-Ian-

cintaKusayangMu said...

adwan...mama xbg mkn cukup ke smpi nk mkn tali beg???nk kena babap mama adwan ni...,heheheh

Ninie said...

cutenya...