VViP

Wednesday, December 16, 2009

AKSI ADWAN ENCEM...

Hai semua... heheh.. Mama rasa dh lama tak upload Video Aksi AdwanEncem kan... hari ni Mama nak upload 2 video Aksi budak Encem ni... video ni diambil ketika Mama n AdwanEncem g tgk SUKPEN (Sukan Penang) pada hari terakhir. Kebetulan lak Mak Tok ade wat aerobik malam tu, so kami pun g la.. Mula2 tu ada perlawanan bola antara team Timur Laut vs team Seberang Perai Selatan...

Hmmm... tak guna cite panjang... saksikanlah aksi2 budakEncem Mama ni...
VIDEO PERTAMA
.
.

video

Tengok la budak tuh punya seronok... Bola tak masuk gol lagi dia dh menjerit gol.. smp org2 yg ada kat situ punya la geli hati tgk telatah dia... riuh mulut...

VIDEO KEDUA

.

.

video

Yang ni lak dia menari2 ikut rentak lagu budak gimnastik... tgk la punya gelek... hehehehehe...

Hehehehe nnt kalau ada lagi video aksi terbaru dia, Mama akan upload lagi ek... but masa ni tgk la dulu ek....

Oh, tentang giveaway baru mama tu, nnt mama update kan ek.. tunggu ye geng...

2 comments:

Mila_ibu najihah said...

alahai comeiii la adwan encem menari...gelek2 manja+malu2 gitu.. boleh la geng dgn najiha, bila dengar muzik je wat head banging.. hehehe..

oYa said...

i like hahahah tomel adwan ni huhuhh