VViP

Thursday, February 5, 2009

Dah gemok...makin gemokkkk...

hmmm opis aku nie... makan,makan,makan.... dh la berat badan aku makin hari makin naik... makin hari makin chubby... hari ni lak ada mesyuarat, opis aku ni lau mesyuarat tak leh lau tak de makan2... rini bihun goreng, teh tarik, pan cake.... dah tu member yg baru sah perkhidmatan belanja dominos pizza laks... makan lagik... adessss bila la nak kecik balik la body aku nie... hubby dh bising2 dh... adei.. nak kata tak pantang makan, tak juga....gambar?? hehehe tak yah la... malu wooooo.....

2 comments:

Mama-Miya a.k.a "Jedi Hopeful" said...

gemuk tu hanya persepsi org aje..kalau kita kata kita slim, kita mesti betul...huhuhu..org lain yg silap tu..

nak citer, last weekend i pegi bukit mertajam, belasah mencari char kueh tiow yg plg best..then mencari cendol di tesco ipoh...best oooo

Adwindaa said...

cari kue tiau kat bm pastu cendol kat ipoh??? biaq betul ija... ish... hehe lau mood hubby best ajak g memana pung buleh kan kan kan... hehehe...