VViP

Friday, February 20, 2009

The Power Of Love

Keluarga bahagia.....walaupun tidak sempurna fizikal seperti insan lain, namun kasih sayang seorang isteri dan ibu kepada anak2 mengatasi segala..Pengorbanan seorang suami yang sanggup bersusah payah demi isteri tercinta yang sentiasa memberi sokongan dah bantuan sepanjang masa....

5 comments:

::Umi Sufira:: said...

Saya pon pernah dapat email ini..dan saya sungguh kagum dengan kedua2nya..:)

Adwindaa said...

mmg mengkagumkan... tp penah terfikir mcm mana dia melalui susah payah semasa hamil... sdgkan kita yg leh dikatakan sempurna pun letih tak berdaya... semua ni adalah kebesaran Allah...

Shais said...

salam,

akak ada buat mei tai...kalau awindaa berminat boleh bagi email.

sebab hari tu akak janji nk bagi tau adwindaa dulu sebelum publish kat blog.

Mama_Zhea said...

Hiii..mamalin kn...bru prasan kt susuibu kan..loqlaq btoi bleh tk prasan..adwan ni muda skit ja dr zhea..bleh geng nk kejaq2 lg kn..pasal walker zhea tu bekenan kaler biru..tp tk sesuai pulak utk bbygirl..tu yg bli pink..biru lg cun tau....

terharu tgk gmbr utk entry u kali ni...

Adwindaa said...

shais>>> okeh... tq..

mamazhea>>> biru??? brape rm?? katne jual??