VViP

Thursday, February 19, 2009

Tidurlah Wahai Putera Ku...


amboi... lena sungguh dia tidoq.. ngan puting, katak, teether ikan dia.... bom meletup pun tak sedaq... soooo sweeetttt (puji anak sendiri ni, lau tak sape nak puji lagi...)
time ni aku bawa dia g opis, bos takda, org nak bising yg kecoh2 pun takda, yg ada org2 yg mmg suka sgt kat dak manja aku tuh... apa lagi, abish ne gomol, ne cium, ne peluk segala...
aku bawa pung sbb skrg tak la sibuk sgt, dia pun tak banyak songeh... dari aku boring ja baik aku bw dia, leh la aku gaduh2 ngan dia, susu pun fresh je masuk lam peyot dia...hehehe..
kat opis aku ni pun lau aku ada keja, nak g toilet ka, ramai yg volenteer nak babysit dia... sonang kojo omak ek.....nak bawa selalu tak leh ler... nahaih (nahas versi utara)...
so, mmg best dpt kepit seharian ngan dia.. rini aku rindu sgt kat dak manja aku tuh... heheheh....muuuuaahhhh!!!!

No comments: